torsdag

oj redan helg snart igen! där ser man.. vill ni veta något som inte är så kul? om jag skulle ha stannat i den här familjen ca 3 månader längre skulle jag fått följa med på en resa till karibien..

och nu är jag på min fjärde sida på min uppsats.. det är seeeegt.

skolan däremot är rolig. jag lär mig saker och är en av de få i klassen som förstår.. just nu är vi så duktiga att vi får skriva egna meningar! det ni! haha. typ en mening som "I threw a soccerball to my sister" is a pattern 3 scentece. = Noun1, verb, noun2, (prep. phrase) sen ska det göras om till en pattern 4  (noun1 verb, noun2, noun3) och blir då "I threw my sister a soccerball." jag är konstig och tycker att det är kul. ^^

just det jag var ju på tantgympa idag också. det var också riktigt kul faktiskt. det var ett gäng tanter och ett gäng lite yngre. och visste ni att 30 minuter vattengång (kan man översätta det så?) är lika med två timmars gång på land? men jag kommer nog inte fortsätta på tis eller tors iaf, för det var stressigt att hinna till skolan efter.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååå surt med Karibien, Sanna. Men kul att du som utlänning, fattar mer än de infödda! hihi

Kram

2010-09-30 @ 22:15:19
Postat av: mamma

Riktigt surt med Karibien :( Men häftigt att du som faktiskt är utlänning, får din text uppläst! Kram

2010-09-30 @ 22:29:49
Postat av: mamma

Oj, 1:a inlägget kom visst med :) Trodde det försvann, så jag skrev ett nytt...liiite samma innehåll ;) Kram på dig igen

2010-10-01 @ 08:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0