Söndag

Söndag den 5 september. det närmar sig 7 månader här borta i staterna.

igår var jag ju iaf på bio, vi såg the other guys. lite småkul film. sen kunde jag iaf inte hänga med ut, det var 21 års gräns på det stället. men men. på kvällen sen började jag, mike och steve att kolla på sagan om ringen. den lååååånga versionen (jag hatar detta ordet och blir jämt osäker på hur det stavas, så jag googlar och jag har alltid rätt haha) som är över 4 timmar! den är mycket bättre än den "korta" 3 timmars versionen. men vi började kolla runt kl 9.30 så vi orkade bara se första dvd-skivan som höll på i två timmar. och jag tror att jag somnade en gång under filmen ^^

Idag ska jag kanske träffa pat igen (hon från thailand) men hon har inte loggat in på skype eller fb eller något än. så jag ska nog ta och skicka ett sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0