Måndag

idag har jag träffat pat igen, vi åt sushi till lunch! i like! sen har jag inte gjort så mkt mer, jag var nyss ute och sprang för att testa mina nya löparskor. de funkade bra bra. men jag var totalt omotiverad att springa och eftersom jag sprang själv så gick jag ganska mkt. det var itne för att det var jobbigt eller något jag bara hade inte lust med att springa. det var tråkigt! så jag kanske ska börja springa lite kortare igen ett tag och förbättra tider så det blir kul igen haha. jag har ju för övrigt varit ledig idag eftersom det är labor day.

och jag har inte alls spenderat mkt pengar denna helgen. 300 dollar för ipod och 100 dollar för skor. och lite andra smågrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0