Läxor i massor!

jag har massor med läxor att göra och jag är jätteglad! :D anmälde mig till en helgkurs som heter experiencing America bara för att få ihop mina 3 sista credits. och det är bara över en helg sen är jag klar med det. men jag måste lämna in lite läxa till den kursen; en uppsats på 5 sidor, stl 12 times new roman, inga bilder eller rubriker. så det är jag lite orolig över, jag har förmågan att fatta mig väldigt kort när jag skriver uppsatser. sen ska jag även skriva "dagbok" i tre veckor om vad jag gör.

sen har jag ju min vanliga engelska läxa också.

men jag tycker om läxor så det gör inte mig något!

Kommentarer
Postat av: icca

du är konstig! man kan inte gilla läxa xd

2010-09-12 @ 16:18:06
URL: http://iccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0