Fullt upp

mina helger framöver:
vecka 39: Pats host family is gone så jag ska vara där i helgen och vi ska se på film och så
vecka 40: min helgkurs i Baltimore.
vecka 41: troligen New York med Pat.
vecka 42: om det inte blir NY vecka 41 så blir det det denna helgen.
Vecka 43: Halloween + jag flyger till fort lauderdale på måndagen efter.
Vecka 44: flyger hem från orlando och bara tre månader kvar i usa.

sen är det min födelsedag, fira jul i minnesota, nyår. sen är det bara en dryg månad kvar till jag åker hem.

så jag har en känska av att mina sista månader här kommer gå FORT!

btw så ska mina läxor till helgkursen vara inlämnade på lördag. och jag har inte börjar skriva på min 5-sidors uppsats än. men jag har iaf skrivt dagok för varje dag än så länge, eller jag har fyllt i för varje dag iaf, även om jag inte skrev det på rätt dag.

ska även ladda upp bilder från DC i helgen, men det är samma bilder som jag la upp på fb..

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh, då får du hälsa på alla mina släktingar i Minnesota :p

2010-09-28 @ 16:35:54
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0