en liten bit på vägen

nu har jag skrivit en sida på min 5 sidors långa uppsats! bara 4 kvar! och jag har babblat på om allt möjligt från att vi började cykla till skolan när vi började fyran till att eksjö en en gammal trästad till hur vi väljer olika linjer på gymnasiet i sverige. det jag har kvar att skriva om är
* min familj
* skriva om loka resor jag gjort ()jag hoppas att skriva om detta på en hel sida, minst)
* min värdfamilj
* vrf jag ville till usa
* framtidsplaner

sen blir det väl till att babbla på om önnu mer ointressanda saker, kasnke om hur jag väljer strumpor på morgonen. who knows!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas på att få läsa den uppsatsen när vi ses. stumpvalet låter MYCKET spännande. haha

Kram o lycka till

2010-09-28 @ 07:38:17
Postat av: [s a n n a]

jag kan maila den hem till er sen

2010-09-28 @ 21:05:35
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0