ny laptop?

ja det blir nog så.. hittade en dator som verkar bra för bara 379 dollar! det är ju inte speciellt mkt.. men med tanke på att jag bara har 2000 dollar på mitt sparkonto och mitt mål var att spara 100 dollar/ vecka, även om jag har sänkt det till 75 dollar/ vecka och nu funderar på att nöja mig med 2000 ^^, så känns det lite dumt att slösa pengar på något som jag egentligen inte behöver. men det skulle ju vara bra (läs roligt) med en ny laptop. Acer Aspire AS5251-1805 15.6-Inch Laptop (Black)
och det är bara till att ändra inställningarna på tangentbordet för att få det till svenska. och att ha språket i datorn på engelska är ju inte direkt något jobbigt. så vad tycks? ska jag köpa en ny laptop eller inte?

och om jag gör det, vad göra med den jag har nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0