Fredag

först och främst så måste jag säga att jag tror att jag är imun mot paracetamol! haha. dagen började med huvudvärk och efter att ha släppt av lizzy stannade jag för att köpa huvudvärkstabletter och det enda som fanns i tio-pack (ist för 50 eller 100) var något som innehöll acetaminophen. så det lät bra, de var extra strong också, 500 mg/ tablett och man skulle ta två. men de hjälpte inte. så jag kollade upp på fass vad det var. och det var ju självklart paracetamol (alvedon och panodil), och det har aldrig funkat på mig. advil med ibuprofen är bättre! (även om de bara finns i 200 mg här)

aja, ikväll åkte jag och pat iväg för att gå på bio (ovanligt eller hur?) och vi hittade en skräckfilm i 3d som vi skulle se, men såg att den började 12.35- och det var lite för sent. så vi såg paranormal activity 2. jag har hela tiden sagt att jag inte vill se den, för sånt är typ det enda som skrämmer mig, men den var inte läskig. visst jag hoppade väl till ett antal gånger och så, men sen tänkte man inte mer på det. men det var ändå en hyfsat okej film. :)

och 19 november närmar sig! = Harry potter premiäääär! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0