jag vet, jag är bäst på att blogga!

kanske var ett tag sen jag skrev något.. men allt flyter på bra och idag är det 12 veckor kvar till jag kommer hem.

i helgen var jag i New York. inget att ha. och ja, jag är serriös. om ni ska till usa; skippa NY och åk till DC ist. jag lovar, det är mkt bättre här. new york är smutsigt, skabbigt och fullt med konstiga människor. men det var tre saker jag gillade med NY. det 4 våningar stora forever 21 affären på time square, utsikten från Empire state building och så tyckte jag om Central park :)

har även kort på ben stiller haha.. de höll på att spela in en film (Tower Heist) som jag självklart måste se sen.

laddar upp bilder så småningom.

i helgen är det ju självklart Harry Potter som gäller! bara dumt att sista delen inte kommer förrän nästa år.. blu på det..


Kommentarer
Postat av: mamma

häftigt Sanna. Haha ska m se på H.P i helgen :)

2010-11-17 @ 17:16:31
Postat av: ma

2010-11-17 @ 17:20:01
Postat av: mamma

blev lite fel ovanför då ;) Tjohooo, bara 12 v kvar. Ska rekomendera DC då ist för NY. Litar ju på ditt omdöme, Sanna! :) Kram

2010-11-17 @ 17:21:29
Postat av: Ida

Jajaja! Hemhemhem! :D

2010-11-17 @ 18:05:49
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: Cathrin

WOOOW! Ben Stiller... lite häftig måste jag säga!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-11-24 @ 01:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0