tillbakaaaa

nu kom jag tillbaka efter mötet. så nu har jag fina naglar haha. så första gången jag fått manikyr nu. inget jag skulle betala 12 dollar för igen eftersom jag bara biter på mina naglar ändå. just det jag körde ju helt själv idag också. inte alltid det lättaste att köra när det är 4 filer och man inte hittar :b men jag klarade mig ganska bra tycker jag :) efter mötet körde jag och Rumi till lite affärer. jag köpte inte så mkt, men eftersom det är billigt blev det ju ändå något!

- en bok som heter "dog tricks- 40 fun tricks for you and your dog" - $3,99
- 84 svarta hårnålar, eller vad det heter- $1
- 6 par strumpor- $6,99
- ett par flipflops- $1

jag fick även 4 nya quarters idag. så nu har jag 19 st! nästan hälften :b

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du mår bättre nu. Vi läser din blogg flera gånger om dan, alltid lika spännande att läsa.

2010-05-09 @ 11:00:24
Postat av: Cathrin

Hörrruuu...du får börja ta det lugnt med mynten..annars har du juh inget att pyssla med i slutet utav året ;P



Vi saknar dig... Älva pratade om dig senast igår o undrade om du inte ska komma hemm snart!! Tycker jag med!!!



PUUUUSSSSS på dig gumman!!!

2010-05-09 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0