skumt väder..

ja vädret här är skumt. just nu är det 26 grader ute. igår var det 10. det hoppar verkligen fram och tillbaka. jag skulle nog vilja att det stannade på 10. men jag är ju lite konstig också.

men det händer inte så mkt här borta. pappan i familjen har fått jobbet i arizona. så det är ett steg närmare en flytt. men jag vet fortfarande inte om det blir flytt eller om han ska veckopendla. hör av mig när jag vet något om det.

har också skickat hem ett kort idag. som innehåller en grej till icca, du vet nog vad :b


Kommentarer
Postat av: Ida

Här hoppar det också, fast bara i smhi:s fantasi :å

Idag på förmiddagen så trodde dom att det skulle bli 17 grader i Bodafors på söndag, nu tror dom att det ska bli 7 grader. Jag hoppas dom har fel :p

2010-05-12 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0