Re- match

ja så kan det gå. det ska ju som sagt bli en flytt till arizona. runt 4 juli. MEN. dit de ska flytta finns det ingen områdesrepresentant, vilket det enligt något lag-aktigt måste finnas 1 timme från au pairen. så jag kan inte följa med. så det som kommer att hända är att jag ska gå in i en sk re-match, och försöka matcha med en ny familj. så dumma arizona! jag som faktiskt ville flytta dit haha. men pappan fick ju ett jobbkontrakt på 5 år där borta så det förstår jag ju att de säger ja till.

men iaf. jag vet inte riktigt hur det kommer funka, de skulle ringa och prata med shelly (min nuvarande områdesrepresentant). men det är jag vet är iaf att man är i den här re-matchnings-grejen i två veckor, så man har två veckor på sig att matcha med en ny familj annars är det hejdå usa och hej sverige, så vem vet, jag kanske kommer hem redan i mitten av juli? men de här re-matchningarna brukar ofta gå väldigt fort och väldigt bra. man kommer lixom i en speciell "kö" där det finns familjer som behöver en au pair fort. så jag hoppas att allt ska gå bra. men jag har ju några frågor till shelly sen.

och jag skriver mer om vad som händer/ kommer att hända så fort jag vet mer!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna att det ska bli en kanonfamilj, vilket det säkerligen kommer att bli:) Tänk nu inte tanken att du vill hem, Sanna. Då kommer du ångra dig resten av ditt liv. MEN får du ingen familj, så är du såklart välkommen. Kram o lycka till!

2010-05-26 @ 09:07:14
Postat av: Cathrin

OJ!!!!! Men gu' så dumt!!! Men kanske blir det en toppenmatchning nu då!!!



*håller tummarna för dig gumman...o ja, kommer du hem så har du ett gäng som tar emot dig med stora famnen här på dukersväg iaf!!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAM!!

2010-05-26 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0