hur vet man att man är trött?

jo, kanske man ställer sig i duschen med strumpor på. tyckte att det var något som kändes fel, och självklart börjar jag skratta åt mig själv när jag upptäcker att jag har ett par blöta strumpor på fötterna.

idag har det varit en bra dag! mer sådana här dagar tack! jag började kl 8, och David och Deborah hade vaknat tidigt idag (tror att jag hörde någon på våningen över mig strax innan kl 6) så de hade redan ätit frukost. och det stod frukost på bordet till mig. men jag skyndar mig ju att äta eftersom det känns dumt att sitta och äta utan barnen när jag ska jobba. men iaf, vi börjar göra oss i ordning för att åka till the mall! själva mallet (bra ord på svenska tack!) öppnar kl 9, och det tar ca 30-45 minuter att åka dit. så vi packar lite snacks och extrakläder och ger oss iväg.

vi stannar där i ungefär 1½ timme. glömde visst att säga att det är en liten inomhus-lekpark där inne där vi är :b det finns också en merry-go-round- karusell där som de åkte några gånger. sen ger vi oss av hemmåt igen och det är dags för lunch. efter lunch är det dags för davids nap och jag och deborah gör lite pyssel, idag målade hon ett fågelbo och sen gjorde vi en fågel (en fågel med 4 ben som såg likadana ut som vingarna, så det såg mer ut som en insekt med 6 ben än en fågel). david vaknade och vi kollade på svampbob-filmen (jag och deborah kollade även på den filmen igår när david hade sin nap) och åt varsin cupcake. när filmen var slut var det ca en 1½ timme kvar till middag, så vi gick ut och lekte till middagen var färdig och sedan var det dags för mig att sluta.

då stack jag ut och sprang den korta rundan och det var 26 grader ute (blä på det) men det gick bra och jag var nöjd över att kunna komma igång och springa igen efter ett uppehåll på ca 3 veckor.

oj det blev visst ett långt inlägg idag, men så blire ibland!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Galleria... mallet ;P



Låter som en mkt Härlig dag gumman!!!!



KRAM

2010-05-23 @ 10:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0