det här med packning..

ja söndagen kommer jag nog att ägna åt att packa. min resväska var full när jag åkte hit. då var det vinter ute, jag hade vinterjacka och tjocka varma kläder på mig. nu är det varmt och jag ska ha alla tjocka kläder nerpackade. + att jag har köpt lite nya grejer här. men eftersom jag inte behöver tänka på någon vikt på väskorna nu är det väl bara till att knöka i allt.

btw, ju mer jag tänker på det här med re-matchen ju bättre känns det. ibland har jag funderat på om jag ska gå in i en re-match, eftersom det inte känns som om jag har kommit in i familjen så bra. men sen har jag tänkt att det löser sig, det är bara ett år. så det känns lite skönt trots allt.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Tror det här e din chans gumman, att hitta rätt...håller tummarna för dig!!! =)=)=)

2010-05-29 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0