Denver..



(klicka på bilden)

ja en liten smidig roadtrip på sådär 2608 km med start på tisdag.

ja, på tisdag ska jag (med min nuvarande värdfamilj) starta en roadtrip hela vägen till denver, för att stanna där i ca en månad innan min re-match startar. ska bli väldigt intressant att få se lite mer av usa. men jag undrar hur det kommer att gå med barnen i bilen. tur att de har dvd-spelare i minivanen! vi kommer ju självklart göra några hotell-stopp på vägen. och pappan har fixat så vi kommer ha internet i vanen under resan, synd bara att mitt databatteri är så dåligt och bara håller i 25 minuter :/

Kommentarer
Postat av: Cathrin

OOOJJJ!!!!! Vilken resa..men som sagt himskans roligt att faktiskt få se lite mer utav USA.. fast hade kanske varit roligare om dne gick från nord till syd... men ändå. Hoppas barnen sköter sig hyfsat så du får lite ro =)



KRAAAM

2010-05-28 @ 20:25:02
Postat av: mamma

Finns ju hyfsad skidåkning där, om du blir kvar i de trakterna:)

2010-05-28 @ 21:24:06
Postat av: Stina

Klarar ditt data batteri sig i 25 min? :O Mitt klarar bara 2 min! Haha :D

2010-06-01 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0