bara förkyld!

jag har iaf bara en vanlig förkylning den här gången, och även att den är jobbig så kunde det varit värre! nu äter jag  halstabletter och behöver egentligen nässpray också. ska nog köpa det imorn. och imorn ska jag ju också på ett au pair möte, då är det manikyr som gäller.  så ska vi få cupcakes också :) sen ska jag nog direkt hem tror jag. kanske stannar till lite på walmart som ligger på andra sidan gatan från nagelstället.

så nu ska jag bara klara mig igenom 5 timmar jobb sen ska jag nog sova! haha

Kommentarer
Postat av: mamma

Sackars Sanna.<3 Du som ALDRIG är sjuk knappt!! Aha, fina naglar imorgon?? Kuul!!! Hur blir det med flytten då? Hört nåt?

Kram mamsen

2010-05-08 @ 00:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0