100 dagar.

fick för mig att räkna hur många dagar jag har varit  i usa nu. och det är exakt 100 dagar idag! och nu har jag börjat lite med mitt sommarschema. men eftersom deborah hade skola mån + tis denna veckan så jobbar jag några timmar på lördag. annars kommar jag vara ledig på lördagar. så tors + fre jobbar jag 08.00- 5.30. på lör är det 8.00-1.00 som gäller. sen har deborah sitt birthday party i lekparken här i närheten så jag kommer nog att vara där ett tag. så det känns som det kommer ta ett tag innan jag kan msn:a eller skype:a med någon nu :b men nu vet ni varför!

Kommentarer
Postat av: mamma

ok.

2010-05-21 @ 22:07:52
Postat av: Cathrin

Jobbigt med långa heldagar nu i sommar... men iofs så kan man juh hitta på lite mer då..o skönt att vara ledig lördagarna sen juh =)=)=)



Här e allt PRECIS som VANLIGT! Booooring ;P



KRAM

2010-05-23 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0