Woho!

nu mår jag toppen! är dock lite trött och så men inget annat. känns som jag inte behöver mer antiobiotika, men jag vet ju hur viktigt det är att fullfölja en antibiotikakur. men hey, nu är det bara 8 dagars medicinering kvar :)

idag har jag iaf jobbat, och det har gått väldigt lätt och smidigt idag. på morgonen var det 1½ timmes jobb. då är det typ frukost och på med kläder som gäller. sen är jag ledig 8.45- 2.30 och då åkte jag och hämtade deborah. när vi kom hem var vi ute och lekte till maten var klar runt halv 6. sedan kollade de på bob the builder och sen läggdags. kan ju också passa på att det har varit 18 grader varmt idag. och jag har kommit på att våren är den bästa årstiden! :D vintern har ju ifs snö, men det kan bli lite för kallt ibland. och på sommaren är det bara fööööör varmt och äckligt och svettigt. och hösten är ofta bara regnig och tråkig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0