wiii!

yay! idag ahr ajg nog gjort av med en halv veckolön! :D jag köpte en klänning (!), ett par skor, en väska, ett par solglasögon och parfymen escada ocean lounge. sen när jag kommer hem och packar upp sakerna märker jag en typisk grej. en svart klänning. ett par svarta skor. svart väska. svarta solglasögon. jag borde köpa saker i andra färger än svart! kan lägga upp bild på mina grejer imorgon :) och precis som jag tänkte när jag köpte klänningen så passar den skitbra med mitt supertunna nitskärp :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha. Jag har börjat tvinga mig själv att om jag köper ett svart plagg så måste jag köpa ett i en annan färg också :p Så nu har jag börjat få in en massa blåa kläder i garderoben istället. haha.

2010-03-29 @ 09:05:35
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul att du hittade lite prylar... Svart, haha, konstigt att det blir så. Du får väl börja göra som Ida, det var smart gjort tycker jag. Kram

2010-03-29 @ 09:50:28
Postat av: Ellen Schutz

de ligger nått i de där med svarta saker,. säkert 50% av mina kläder är svarta.. :P

har väll 2 tunikor med färg alla andra är svarta elr gråa xD

2010-03-29 @ 20:20:31
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0