tredje dagen med halsont :/

yay nu har jag haft ont i halsen i tre dagar. så då borde det gå över snart. nu sitter jag nere i mitt rum med en kopp te. jag tycker egentligen inte om te, det smakar inget. fast jag kan dricka det om jag har i 4 sockerbitar då blir det ganska gott. men nu har jag inte det, och det är äckligt. men det känns iaf bättre i halsen.

jag har haft lite tur också. igår fick jag veta att det kanske skulle bli snowday idag. (för de som inte vet: snowday= när det snöar så att skolorna måste stänga. alltså ganska jobbigt för au pairer och föräldrar som måste vara hemma) men det regnade bara, vilket är ganska bra för mig som känner mig lite halvsjuk.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars Sanna. :( Hoppas du snart mår bättre. Icca har också varit dålig några dagar. Men tror INTE att ni har smittat varandra denna gången...Ha det bra. Kram Mamma

2010-03-03 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0