Söndagen

igår så var det dags för ett au pair möte. så kvart i 11 kom en annan au pair och hämtade mig här och vi åkte in till c'ville och satt på starbucks ett tag och pratade och lärde känna varandra lite. sen började själva "mötet" halv 1 och vi skulle bygga nallebjörnar :)

så först fick man välja vilken nalle man ville ha, sen fyllde de i stoppningen och sen fick vi välja kläder. här är några av kläderna


jag gjorde en liten brandnalle!


alla au pairerna med sina nallar som på fredags ska ges till sjuka barn. tyvärr kan jag inte följa med och lämna dem men jag hoppas att någon blir glad för min nalle.


efter detta blev det starbucks igen haha, och jag har inte provat något annat än varm choklad än. men det hinner jag. sen åkte jag med den andra svensken och de två tyska tjejerna och de visade mig en massa saker i c'ville och vi åt mat på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette haha. sen var jag trött när jag kom hem runt 8. kan ju också säga att vi redan har ställt om till sommartid här borta så nu skiljer det bara 5 h fram tills ni ställer om.

köpte annars inget igår.. eller jo jag köpte ett par små hörlurar.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänkte du lite på pappa?

2010-03-15 @ 19:53:26
Postat av: Cathrin

Sikken supersöt nalle du gjorde gumman!!



Kul att äntligen träffa aupairerna i området o få en rundtur i stan. Lite härligt att träffa en svanska också kan jag tänka mig =)



KRAM

2010-03-16 @ 01:59:54
Postat av: jessica

är de kul att vara aupair?

2010-03-16 @ 05:48:32
URL: http://jezzie1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0