perfekt!

vädret var verkligen perfekt nu! ungefär 8 grader och moln. det var mkt bättre än 20 grader och sol kan jag ju säga. kanske var därför jag förbättrade tiden med 1 minut idag! på 3,5 km! det var bra. känns lite tråkigt att bara kunna springa 3,5 km. men jag har två bra förklaringar till det. 1, mamma säger att jag inte får springa längre eftersom jag nyss slutat med penicillin. 2, om jag springer 4 km eller längre brukar jag få vattenblåsor under fötterna och kan inte springa på ungefär 4 dagar, så mina fötter måste vänja sig lite vid skorna.

hmm jag ifs hade två flätor ist för en tofs idag, kanske var det som gjorde att det gick fortare? ;b

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha, bra att du tar det lugnt o lyssnar på mamma :)

Kram

2010-03-23 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0