orangea pillerburkar

nu har jag iaf fårr mina orangea pillerburkar! kanske inte så bra egentligen, eftersom jag hade halsfluss. men det braiga med halsfluss är ju att man får lite medicin så blir allt bra igen. dagens kostnader: $84 för läkarbesöket, $25 för mina mediciner.

tråkigt också eftersom jag skulle ha träffat två andra au pairer idag. jag har fortfarande inte träffat de som bor nära. första gången vi bestämde kunde inte se, sen har det varit lite starbucksnights, men det är precis när jag slutar jobba. och då är jag trött! och idag var jag tvungen att avboka. men vi kommer iaf ses nästa söndag när det är obligatoriskt au pair-möte. vi ska "bygga" ihop en nallebjörn, fylla i stoppning, välja kläder och så, sen ska vi åka till ronald mcdonald sjukhuset och ge våra små björnar till sjuka barn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0