något annat än min sjuka hals

kan ju faktiskt skriva om något annat också :b

konstiga hundägare finns det här med kan jag ju säga! igår när jag var ute och lekte med david, 2 år, kommer det en tant med en border collie från avstånd skriker hon "he just wanna say hello" och släpper hunden. jag springer ju fram och tar tag i kopplet såklart, man kan ju inte bara släppa sin hund så där. och david ser dessutom ganska rädd ut. "he's to strong for me" är ursäkten jag får. så jag förklarar för henne att alla inte gillar hundar och att en del faktistk kan vara rädda för hundar. "but he is a real nice dog", ja men alla vet inte det och man kan vara rädd ändå. och  hon verkade bli lite sur på mig och gick iväg. och btw så var hunden jättemysig och lydde mig när jag sa "sit" tillskillnad från när matten försökte med sina "sit, sit, sit, sit, sit, sit".



bara lite om min hals också:
och jag ska in till doktorn nu på morgonen iaf, skriver mer när jag vet något om det. och det är väl typiskt att jag som aldrig brukar bli sjuk eller skada mig eller något sådant och därför inte valde plusförsäkringen, utan bara valde grundförsäkringen. men men det ska nog gå bra ändå.

och ignorera alla stavfel och särskrivningar och annat som jag kanske har gjort. visste bara inte hur vissa ord stavades(?) jag är verkligen sjuk..

Kommentarer
Postat av: Cathrin

TYPISKT att det ska finnas sådana däringa hundägare även i USA ;P

2010-03-07 @ 18:11:17
Postat av: mamma

Ja du malande radioapparater finns det överallt... Tur att David hade dig där, annars kanske han blivit hundrädd för alltid. Ha det bra med halsen nu. Kram mamsen

2010-03-08 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0