lite uppdatering om helgen

hade lite bråttom innan när jag skrev haha.

men iaf, nu har jag en liten paus på en timme för barnen har en playdate så mamman tyckte att jag kunde vara ledig då och hon kunde hålla koll på dem. så jag börjar klockan 12 och jobbar till 4, då ska barnen på kalas och jag ska iväg och träffa de andra au pairerna! ska bli skoj :) jag måste ju verkligen göra av med pengar nu! haha :p man kan ju inte gå omkring och ha $500. ska nog köpa ett par converse iaf tror jag. och några flipflop och nått mer. får se vad jag hittar.

men imorn ska vi ju iväg till fredericksburgh så då kan jag göra av med ännu mer pengar! yay! det är kul att göra av med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0