lite allt möjligt

nu har jag kommit tillbaka efter en liten promenad på 1½ timme. känner mig lite duktig. jag började mitt nyttiga liv igår. haha inget mer godis eller sånt. och det har gått bra än så länge. jag kör lite med biggest loser taktiken att när jag blir sugen på något tar jag ett tuggummi ist. men det var lite svårt idag när jag gick till affären och skulle köpa lite saker att skicka hem. men jag klarade mig.

förresten icca, bara för att göra dig lite med avundsjuk så är sminket väldigt billigt här :p den foundationen du brukar ha kostar $10 alltså typ 70 kr. men om man har ett speciellt kort som man använder i affären så gäller "buy 2 get 1 free" :b så när ni kommer till usa gissar jag på att du kommer köpa ganska mkt smink :b

har sett lite mer vårtecken idag; första maskrosen och knoppar på träd så snart kommer det vara grööönt här! såg även ett blommande träd. men jag lider fortfarande av en foto-förbannelse; varje gång jag går ut utan kameran ser jag massa saker att ta kort på, som hjortar, ekorrar och andra saker. men när jag går ut med kameran ser jag ingenting! men det blommande trädet står ju förhoppningsvis kvar till imorn så jag kan ta ett kort på det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0