hemma från the melting pot!

nu har jag precis kommit hem från The melting pot! skulle vara ett au pair "möte" och jag skulle träffa alla au pairer här i närheten. men så blev det inte. Shelly, våran area director hade skickat ut mail om att det var inställt, eller hon kunde iaf inte komma, och då hade de andra au pairerna beslutat sig för att stanna hemma. men, det var jag och en till som inte hade fått veta något om att det var inställt. så vi var iaf två pers. så vi beställde en Yin & Yang chocolate vondue! mörk choklad och vit choklad. suuuupergott!
bild från Melting pots hemsida

det man fick att doppa var Fresh strawberries, bananas, cheesecake, Rice Krispies Treats®, marshmallows, poundcake and brownies. och texten kopierade jag bara från hemsidan :)


annat som hänt idag:
jag har sett första vårtecknet idag :) lite krokusar.
internet har krånglat, så nu måste jag använda en liten blå sladd. jobbigt.
det gick väldigt bra för mig att köra inne i charlottesville :) lyckades hitta rätt, efter ett tag iaf.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Humm.dåligt att ni inget fick veta :( Men YUMMIE vad gott m chokladfondue :9



Måste juh bara passa på att säga att Marie också sett krokusar börja titta fram ur jorden.. om hon sen verkligen menar ur marken eller skojjar o menar i kruka e jag inte RIKTIGT säker på ännu ;P



Duktiga du som kör i Charlottsville =)=)=)



KRAM

2010-03-01 @ 07:01:17
Postat av: mamma

vilken otur det har varit m div träffar, tur ändå att ni var 2. En ganska trevlig tur ända kanske?

Krm kram

2010-03-01 @ 08:16:32
Postat av: Ida Håkansson

Jag vill också se krokusar! :(

Här hemma kommer det bara ny äcklig snö hela tiden.. :p

Det är jättekul med tanke på att vi flyttar ikväll! Det kommer bli så mysigt att lägga sig i en säng som är lite sådär halvblöt av all snö :) haha

2010-03-01 @ 10:41:09
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0