gårdagen

okej jag handlade inte så mkt igår men det blir nog bättre idag. kan ni gissa var vi började någonstans? -Starbucks såklart! jag och Saskia(från tyskland) gick in och väntade på Kerstin (från tyskland) och Rumi (från japan). efter det gick vi runt lite i stan. sen åkte vi till ett gäng affärerer och sen var klockan halv nio och det var dags för miiiiiddag! så vi åkte tillbaka till stan och hittade ett trevligt ställe som hade mkt vegetariskt! sen var nog klockan lite över tio när vi var klara där. hmm vad gjorde vi sen? juste! vi åkt till Walmart! jag älskar det stället! de har allt och det är billigt! jag köpte två nagellack, nagellacksremover och 6 par örhängen för $8! och vi var där inne ganska länge, åkte nog därifrån halv 12 (det är öppet dygnet runt). och jag var hemma klockan 12 ungefär. och nu är jag trött, bara så att alla vet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tror säkert att du är trött... du har väl aldrig varit någon nattuggla precis;)Kul att ni hade kul...

Kram kram

2010-03-28 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0