vilken tur jag hade..

.. som fick migrän lagom till att jag slutade jobba! eftersom jag  hade planerat för att gå ut och gå en svän, som troligen hade slutat med en högersväng ut på florida dr och sedan vara framme vid klädaffären haha. fast migränen var verkligen hemsk. men jag får väl skylla mig själv som vanligt, började få lite småont i huvudet runt kl 2. drack massa vatten och tänkte att det skulle hjälpa. kl 4 var det mat så jag tänkte att jag nog bara behövde något att äta. halv 5 tog (pratat för mkt eng kanske? jag tänkte förkorta tog till 2g haha) jag två tabletter och gick och lade mig en sväng. en timme låg jag och blundade med pyjamaströjan över ögonen innan jag äntligen somnade för att vakna efter en timme och må bra igen!

idag har jag iaf inte varit ute under tiden det har varit varmt! det är bara en av sakerna som är bra med denver! på kvällen/ natten/ morgonen är det runt 10-20 grader, till skillnad från där jag var innan då det var 25 grader när man vaknade + vääääldigt hög luftfuktighet.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Man ska alltid försöka se den positiva vinkeln på allt... men att lyckas se det gällande migrän är nog få som klarar ;P



KRAM gumman...hoppas du slipper fler anfall!

2010-06-08 @ 20:18:58
Postat av: Cathrin

SLUTA SHOPPA o skriv nu då!! ;P

2010-06-09 @ 21:53:17
Postat av: [s a n n a]

haha så mkt shoppar jag inte :b bara varannan dag ungefär :b det är dumt att de får in nya kläder varje dag

2010-06-11 @ 04:53:10
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0