saknat mitt bloggande?

tänkte bara berätta lite om hur det är här och hur helgen har varit och så..

jag kom ju hit i fredags och jag trivs verkligen jättebra!

kan börja med att beskriva huset lite. två våningar + källare. i källaren bor Maryll, hon är 21 år och jobbar på steves jobb, så det var henne och hennes kompisar som jag hängde med i helgen. i källaren är det också projektor, xbox, wii, dvd och såklart en kanon ljudanläggning! och lite sköna fåtöljer. sen de andra våningarna är bara kök, vardagsrum, sovrum, kontor och sååå.. ett stort hus är det iaf.

och i lördags så fick jag se lite av DC. maryll hade glömt sin plånbok på jobbet så hon frågade om jag ville följa med och se lite. senare på kvällen följde jag med henne och hennes kompisar och spelade minigolf och åt mat, sen sov vi hemma hos hennes kompis. på söndagen åkte vi till the national zoo. så nu har jag sett pandor också :) och nej icca, du har fortfarande inte sett en panda i hult ^^

idag så hardet bara varit jag och lizzy (10 år) hemma i stort sett, och hunter såklart! (labben). så vi var och såg den nya karate kid- filmen, jag tycker att det var en kopia på första karate kid filmen. men den var lite kul ändå. sen badade vi hunter också. det var i stort sett våran dag. och mike (14 år) har varit på football träning hela dagen. det kommer han vara hela veckan.

jag känner att jag bara hoppar lite fram oc tillbaka mellan allt möjligt. så fråga om det är något ni vill veta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Sanna för en bra resumé av vad du gjort och hur du har det. Det verkar ha hänt mer på en helg än under dina 4 första månader... MER än nöjd verkar det som. Jag bara orkade inte gå upp kl 6 idag på morgonen...men pappa dög säkert lika bra haha. Tack än en gång för alla sakerna du skickade. Kanske kan skypa snart. Hur är dina jobbtider i sommar? Kram

2010-06-29 @ 09:05:42
Postat av: Rita

Hej Sanna!



Verkar som du hamnat helt rätt nu, hoppas du kommer trivas bra på ditt nya place :D.

Måsågott

Kram från oss på Vitsippegatan.

2010-06-29 @ 09:46:09
Postat av: mamma

En sak till, Sanna...Klockan stämmer inte :)

2010-06-29 @ 09:50:26
Postat av: Icca

har ja visst de :d

2010-06-29 @ 16:00:49
URL: http://iccaaaa.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja, vi saknar ditt bloggande jättemycket. När åker ni till NY? Skriv mer och visa bilder tack.

Kramar

2010-07-01 @ 17:25:05
Postat av: emmy

kul att du trivs:) verkar som din helg va kanon:)

2010-07-01 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0