re matchningen börjar så snart som möjligt.

ja idag har min nya area director varit här så jag har fått veta lite mer. hon ska skicka ett mail till mig med lite frågor som jag ska svara på, sen börjar re matchen. och eftersom jag enligt den nya area directorn har väldigt bra engelska, och enligt min nuvarande hostmum tar bra hand om barnen och är en duktig bilförare. så kommer det enligt area directorn inte vara någras problem för mig att htta en ny familj, så jag hoppas att de har rätt. många av familjerna som gör re-match gör det för att deras au pair tex är ute och festar för mkt och sådana saker.

när vi var i en stor lekpark igår kom det fram en tjej som jag gissade på var en au pair och frågade mig om jag var au pair! haha jag antar att det syns att vi är au pairer. jag tror att det är för att vi går jämte "våra" barn nästan hela tiden, kollar så de inte skadar sig, så de delar med sig av lekgrejerna och att de uppför sig. medan föräldrar/ äldre syskon sätter sig på närmsta bänk och låter barnen springa iväg och leka medan de sitter och knappar på sina mobiltelefoner. haha. men vi bytte mobilnummer iaf och vi ska gå och se en film på söndag!

förresten så finns det några familjer här i denver som behöver au pair nu, så jag kan ju hoppas att jag får stanna här! :)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Åhhhh..det låter juh väääldigt lovande gumman!!! Håller tummarna för dig!!!



KRam kraaam kraaaaaam

2010-06-12 @ 00:32:03
Postat av: mamma

Då håller vi alla tummar som finns. Det verkar ju som om Denver har det du vill ha annars. :)Zoo, bra affärer, nära till allt och skidåkning. Kram

2010-06-12 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0