poolen

nu har jag precis varit och simmat några längder i poolen :) det är ganska jobbigt att simma i en pool som bara är 10-15 m haha. nu är det iaf sista hotellnatten. skönt. och över gatan från hotellet så ligger Wal*mart! så jag var där inne en snabbis (30 min) köpte några grejer; den nya alice i underlandet, en t-shirt med krambjörnarna ^^ och lite godis. gick även förbi ipod touchisarna och var väääldigt nära att köpa en. men jag ska vänta med det till den nya modellen kommer ut! och btw så vill jag ha wal*mart i sverige. det är en underbar affär som verkligen har allt! mat, kläder, elektronik, cyklar, smycken, djursaker m.m.

nu är jag förresten i Hays, Kansas. imorn har vi bara ungefär 5 h bilkörning!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en ganska bra men jobbig resa. Var på Nathalies student igår. Alla hälsar till dig. Om det finns täckning från sommen, går vi in från mobilen en stund ikväll, då bör ni ju vara framme i Denver. Vi ska troligen sova över på båten. Tascha med...UTAN ekolod. Kram kram

2010-06-05 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0