lite ändrade planer.

vi stannar på två hotell till. det blev lite för mkt resande för barnen så som det var tänkt och de blev helt galna haha. så inatt stannar vi i kansas city. idag har vi även åkt över mississippi. och glömde säga att jag såg en kolibri igår. det var lite koolt. men den försvann väldigt snabbt, men det finns tydligen många sådana i denver. så jag hoppas jag kan få kort på en sån :)
kom på att jag har kamerasladde nedpackad i den stora väskan och kan inte lägga in bilder förrän vi är framme i denver, vilket blir på lördag någongång. idag har jag faktiskt tagit två bilder :) var ju tvungen att ta på mississippi :b

Kommentarer
Postat av: Cathrin

WOOOW!! Vad häftig att få se en kolibri!! Vill jag med!!!



Skönt att ni slipper åka sååå långa dagstripper nu..men segt att det tar längre tid att komma fram..men då hinner du juh se lite mer o får kanske lite lugnare barn att ta hand om i bilen...



KRAM

2010-06-04 @ 07:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0