film från nöjesparken + annat



Gissa om man blev dyngsur av att åka den?! men det var inte helt fel när det var 30 grader varmt ute!

btw så har jag ju iaf matchat med en familj nu. 30 minuter från Washington DC. de har två barn; 10 och 14 år så det blir lite skillnad mot nu. men jag tror att det kommer gå bra :) de har även en labbe! jag flyger troligen dit på fredag vet inga tider eller något sånt än :/ och nu fick jag ett mail av min nya "värdmamma".

haha jag lyfter 7.15 på fredag och är i DC 2.50 pm.

nu måste jag bara köpa en ny resväska så jag kan få med mig allt. en konstig sak med flygen är ju att en överviktig väska (även om det bara är med 0.1 kg, kostar 100 dollar att checka in, men en andra resväska med upp till 23 kg, kostar 35 dollar. så det andra alternativet känns lite bättre med tanke på att jag ska få med allt hem till sverige någon dag också

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du har fått tider. Då är det 6 timmars skillnad igen då? 2:50 blir 20:50 i Sverige? Ut o shoppa väska nu då...Konstigt system...övervikt/extra väska...Kram o lycka till om vi inte hörs mer innan du reser. På midsommarafton o allt...Kram mamsen

2010-06-23 @ 09:34:06
Postat av: Cathrin

GRATTIS gumman!!! vad spännande!!!! KRAAAAAAAAM

2010-06-23 @ 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0