ännu en timme bakåt i tiden..

ja nu har jag varit framme här i denver ett tag. och jag är trött! just nu känner jag nästan att jag ångrade lite att jag följde med hit ist för att stanna i c'ville och göra min re-match där. huset som vi bor i är MYCKET mindre än vad jag trodde. det är litet. men jag har iaf ett eget rum. och jag har ju iaf fått se lite av usa under den här resan. och vi bor ganska centralt i denver. två kvarter bort ligger denver zoo. så dit ska vi gå någon dag. kul kul. och två kvarter bort i motsatt riktning finns affärer i massor! så jag kommer göra av med pengar under min tid här haha.
jag ska även ändra klockorna i menyn så ni kan se min nya tid. jag är ju nu 8 timmar bakåt i tiden, eller så är det ni hemma i sverige som lever 8 timmar in i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Skönt du e framme iaf gumman..och det är juh bara för en månad iaf. Hoppas du får det roligt där, altid roligt att se ngt nytt och hinna shoppa lite ;P



Ta hand om dig stumpan!!!

KRAAAAAAAAM

2010-06-06 @ 07:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0