tisdag

jag ahr varit vaken i sådär 1½ timme. mike och liz sover fortfarande. jag ska snart gå och väcka dem. än så länge har jag iaf ätit frikost och ringt och avslutat mitt gamla bank-konto. jag kommer tydligen få en check på typ 16 dollar eftersom det var så "mkt" jag hade kvar. men men.. det händer inte så jättemkt här annars. igår var vi på bio och såg samma film som jag såg i lördags haha fast vi såg den i 3d nu.

nu fick jag besök på mitt rum :)



om en vecka så ska katie ta ledigt från jobbet och vi ska åka till en nöjespark! skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du Sanna...Hunter gillar dig! :)

Ha så kul i nöjesparken!

Kram kram

2010-07-27 @ 18:26:09
Postat av: Ida

Jag vill också ha en stor gosig hund som man inte får ryggskott av att klappa..

Du kan väl fråga om dom vill byta Hunter mot Hanke? :D

2010-07-27 @ 21:02:16
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0