söndagen 11 juli

jag somnade 1.30 på söndagmorgon. mobilen ringer kl 2.40. vi skulle åka härifrån kl 3. vi kommer iväg halv 4, det är ju till och med värre än mamma ^^. det tog 4 timmar att åka bil till ocean city, NJ, jag var vaken nästan hela vägen utan den sista halvtimmen. sen var vi ute på havet i 5 timmar och fiskade plattfisk. jag fick 5 st (flest av alla ^^, och betet skulle föreställa en krabba som hoppade omkring på botten haha) den största fisken för dagen var en på 28 tum! den var stor. men nästa gång vi ska fiska ska vi göra på ett annat sätt, och förra året hade de fått en firre på över 200 Ibs! efter de fem timmarna åkte vi iaf tillbaka igen och jag sov max en halvtimme på tillbakaresan också. så jag var trött sen när jag kom tillbaka. btw så var det sol hela dagen, och jag orkade inte ta på solkräm, men guess what, jag brände mig konstigt nog ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0