jobbigt att vara au pair?

kan ju berätta hur min dag har sett ut. detta är ju då vad jag får betalt för att göra:

vaknar halv 10. så jag sitter vid datorn och går omkring lite i huset, släpper ut hunter och lite så innan jag väcker lizzy vid halv 11. runt 11 äter vi frukost. sen kollar vi på en film, ganska bra faktiskt; the forbidden kingdom. sen drar vi till poolen, där träffar lizzy en kompis, så jag kan göra vad jag vill så jag simmar ca 700 m (om jag lyckades mäta poolen rätt haha) och solar. vi köper något att äta. klockan är halv 4 och mike kommer snart hem från footballs träningen, men lizzy stannar kvar med sin kompis och jag åker hem. mike är hemma och vi kollar på en film. slut på jobbdagen.

nu väntas det på kina mat och jag är hungrig!

och imorn ska jag köra min minivan in till DC och hämta mike, wish me good luck with that!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

*hehehehe..ja men det låter juh PERFEKT! ;P



Ha det så jättegott nu gumman!! KRAAAAAAAAAAAAAM

2010-07-02 @ 05:57:11
Postat av: mamma

Härligt Sanna...de kör ju inte slut på dig iallafall. haha

Lycka till då med bilkörningen!

Kram kram

2010-07-02 @ 06:13:32
Postat av: Rita

Oh det låter svettigt :D de kör väl inte slut på dig bara hehe. Gick det bra med bilkörningen :O

Hej svejs från Svedala

2010-07-06 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0