:(

idag ahr jag varit i ett nytt köpcentrum ^^ köpte dock inte alls mkt med tanke på att jag var där i 7½ h. det blev två linnen. sen på vägen hem stannade jag på target. hittade ett par shorts, en bikini och så the sims 3. 77 dollar samanlagt. men mitt kort funkade inte. konstigt eftersom jag visste att jag hade över 200 idag på morgonen. och när jag kommer hem och kollar på datorn så är det fortfarande över 200. så jag fattar inte vrf det inte funkade. jag ville ju verkligen ha den där bikinin :(

och i köpcentret fanns det förresten en apple affär. jag vill ha en iPad, iPod touch, iPhone 4 och iMac :) kan någon vara snäll och köpa det till mig? jag var iaf ruskigt nära på att köpa en ipod touch. men det får bli lite senare i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0