Två veckor kvar

nu är det bara två veckor kvar till jag åker iväg! och jag har fortfarande inte börjat bli så nervös, men det kommer jag att bli. idag iaf böckerna som jag har beställt kommit. deborah som är 4 år får boken Do you know pippi longstocking? och david som är två år får Pettson and findus- the birthday cake.

jag har inte fått mina flygbiljetter och sånt än, hade hoppats på att de skulle komma idag, men de kanske kommer imorgon då. tänkte åka iväg till jkpg när jag fått dem och köpa det sista :)

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Haha jag köpte också pettson och findus till ett av mina värdbarn! :D Bästa böckerna!!

2010-01-25 @ 22:48:43
URL: http://martinaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0