Stockholm

ja i tisdags var jag ju då i sthlm för min intervju. jag trodde att det skulle vara hur serriöst och läskigt som helst. jag hade nog föreställt mig det som en läskig gubbe som sitter vid ett stort bord i ett stort bord och ställer massa läskiga och svåra frågor. men så var det verkligen inte!

jag hade tid vid 9. kom till ambassaden halv nio. och fick stå te och vänta (svinkallt) i lite mer än en halvtimme. sen fick jag gå igenom en sån grej man går igenom på flygplatser, metalldetektor-liknande, och lägga upp väskan på ett band, så den röntgades. kamera och mobil fick jag inte ta med in.

sen kom jag iaf in och fick sitta och vänta i ca 2½ timme! sen ropades mitt namn upp och jag fick gå fram till en lucka, där lämnade jag fingeravtryck och svarade på tre frågor, det tog sammanlagt mindre än en minut! så det körde vi 70 mil för :) kul.. men idag har jag nog fått tillbaka mitt pass med ett visum i :)

har btw sålt min bil också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0