springa?

nu är barnen ivägskjutsade till skolan. och jag börjar inte jobba förrän kl 2.30 igen. och jag har vant mig vid 12h-klocka nu ist för 24h så jag kommer vara jobbig och skriva så :) men jag funderar iaf på att sticka ut och springa en sväng. men jag hittar ju inte så bra här. har bara vart ute och gått två gånger, ca 30 min varje gång. men jag vill ju springa i 30 min. det är typ bara villakvarter här också. då kan man inte gå något haha. ska kolla lite på en karta ifall jag kan hitta någon bra runda. och jag kommer använda det säkraste mätinstrumentet jag har för att ta reda på hur långt jag springer; min hastighet. har konstigt nog alltid samma hastighet när jag springer.

Kommentarer
Postat av: Cathri

2010-02-17 @ 17:55:03
Postat av: Cathrin

Jaha..så går det när man e för snabb i fingrarna ;P



Men här ska jag väl hinna skriva lite iaf innan jag skickar iväg kommentaren ;



Härligt att du fått komma igång lite med rutinerna...o lite spännande o roligt att utforska omgivningarna också =)=)



Hoppas du hittar ngn härlig runda du kan ta, var rädd om knäna bara =)



KRAM

2010-02-17 @ 17:57:17
Postat av: Helene

åååh! :D hur är det att jobba som au pair? :D

2010-02-22 @ 15:43:09
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0