mindre än 20 timmar kvar!

vacuum-påsar är en väldigt bra uppfinning! mina kläder tog upp ena sidan av resväskan, sen lade jag i dem i en vaccum-påse, dammsugade ut luften och kläderna tar nu hälften så mkt plats! :)

just nu är iPoden på laddning, har precis laddat upp med massa ny musik. om en timme ska jag iaf ner och städa på kontoret för sista gången, ska bli skönt. sen blir det lite mer packning och så. väntar på lite kläder som är i tvättmaskinen nu. sen blir det också en promenix till farmor och farfar med tascha. ska lämna henne där, och sen inte se henne på länge :(

Kommentarer
Postat av: Ida Håkansson

Hoppas resan går bra :)

Det lät nördigt.. Men det är väl bättre än att hoppas att den inte ska gå bra. :p

På måndag ska nog Marika och jag börja äta på Coco Thai varje dag som hämnd för att du överger oss! haha

2010-02-07 @ 18:27:38
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0