klar i jkpg!

väskan som jag hade tänkt köpa på rusta var slut. så det fick bli en annan från rusta 149 kr

det roliga är att denna väskan väger 3,2 kg. min megastora väska väger 2,5.. haha

annars köpte jag det jag hade kvar. en reseadapter, en sladd med måga uttag som jag inte kokmer på vad det heter, en ny necessär, två st 100 ml-flaskor till tvål och schampo (vill ju inte ta med en massa onödig vikt), en ny tandborste + ett supersnyggt tandborstfodral!

men ja ghar fortfarande det svåraste kvar; något till mina värdföräldrar. vad kan man hitta på till dem? något typiskt svenskt är ju kul. har sett att folk har köpt en bok om svensk matlagning. men det funkar ju inte så bra eftersom det brukar vara ganska mycket kött i. så säg till om ni kommer på något superbra jag kan köpa! :)

Kommentarer
Postat av: Ida Håkansson

grendosa? :P

Du kunde ha fått min reseadapter men den funkar bara varannan gång typ :å

2010-02-02 @ 11:21:38
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0