idag.

nu är det sanrt dags för lunch för mig. idag har jag iaf varit i affären och köpt chips, jordnötter, tuggummi :) köpte ett hårspray också. fast jag åkte med i bilen på vägen dit och gick bara hem, jag var lite lat idag.

tänkte bara skriva upp mina jobbtider som det verkar bli, de håller fortfarande på att klura ut ett bra schema till mig, men det verkar som det kommer bli så här.
mån- ledig
tis- 7.15-8.45 & 2.30-7.30
ons- 7.30-9.30 & 2.30-7.30
tors- 7.15-8.45 & 2.30-7.30
fre- 7.30-12.30 & 2.30-7.30 - låååång dag!
lör- kommer bli lite olika tider, men ca 7-8 h jobb.
sön- leeedig!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Gott med lite snask =)=)=)



Hyfsade tider... lite sent på kvällarna kanske men skönt att vara ledig på dagarna, spec om man vill ut o springa i skogen ;P



Ha det så gott gumman!

Kram

2010-02-25 @ 21:53:03
Postat av: Marie Olsson

Vad häftigt att få följa dig här Sanna, vilken upplevelse för dig detta. Jag är allt lite avis på dig, men nu är jag för gammal kan du tro:))) Verkar ju vara bra arbetstider och mellan passen kan du ju trycka i dig chips och jordnötter:))

Ha det bäst tjejen

Marie (som har Casey och Ezy)

2010-02-26 @ 13:05:39
Postat av: Carro med dogs

Hej Sanna !



Vilken grej =) Så häftigt att du kommit iväg och det verkar ju vara helt ok arbetstider med lite fritid på dagarna så att du kan shoppa och/eller ta en tupplur eller jogga eller så. Perfekt.



Ja, snö har vi fått så det räcker och blir över men just idag töar det faktiskt. I alla fall här i Stockholm. Det är blött, äckligt och skitigt. Hoppas det går över fort och blir en brak-vår med sol och många plusgrader.



Ha det så jättebäst hälsar

Carro, "hund-pappa Pascha" och "hund-kusin Viruz"

2010-02-26 @ 15:23:28
URL: http://www.callencos.se
Postat av: Carola & Yoda

Hej!

Fick tips av din mamma om din blogg och tycker det låter spännande med din resa. Ska bli kul och höra vad du gör där bort:-)

Här i Sundsvall snöar det igen som bara den, våren verkar långt borta. Hur är vädret hos dig?

Jag har nog också säkert en släkting till Tascha men hur min Yoda och hon är släkt kan nog Carro bättre än mig ;-) Yoda är kusin med Virus iallafall.

Ha det så bra!

Carola & Yoda

2010-02-26 @ 16:14:09
URL: http://yodas.se
Postat av: mamma

Om jag inte har helt fel, så är Chili, som är Taschas farmor, mormor till Yoda...o Virus är halvbror till Tascha, samma mamma...

2010-02-27 @ 21:44:12
Postat av: Carro

Haha, jag trasslade lite där ser jag =). Men Virre är BÅDE halvbror och kusin. Halvbror pga samma mamma, men kusin då Taschas pappa är bror till Virres pappa =))))

Äsch, vad trassligt det är i hundvärlden. Lättare bland folk helt klart. Hoppas att ditt halsonda nu är bättre, inte skönt att vara sjuk ju'e!

2010-03-06 @ 21:06:43
URL: http://www.callencos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0