here I go again

nu är det snart dags att börja jobba igen! då åker jag och hämtar deborah från pre-school, vi är tillbaka ungefär 3.15. då blir det några timmar med lek, sen mat, mer lek och slut för idag! haha det lät ju väldigt smidigt nu när jag skrev det.

btw så hittade jag en runda att springa innan. 5,17 km är den. men idag gick jag den så jag förhoppningsvis inte springer vilse när jag springer den sen haha. asfalt hela vägen, jobbigt. väldigt backigt, också jobbigt. men det klarar ju jag! ^^

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Ja...smidigt lät det juh.. ;P Men kan vara nog så kämpigt att leka o leka o leka, men det fixar juh du =)=) O den där rundan kommer du fixa galant!



Här börjar det bli dags för sängen nu.. kl e 21.17 o jag e TRÖTT! Som vanligt ;P



KRAAAM gumman!

2010-02-17 @ 21:18:15
Postat av: mersiha

fin blogg :)



www.merissa.blogg.se

www.merissa.blogg.se

2010-02-19 @ 11:47:56
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0