halva dagen kvar

idag är jag verkligen trött. stackars mig. jag har 5 timmar kvar att jobba idag, så halva dagen är redan avklarad.

Efter att ha släppt av deborah idag åkte vi till en affär som heter CVS, det fanns ganska mycket där inne! + att det bara är 2 km från var jag bor, alltså 1,5 km närmare än den andra affären. så dit kommer jag nog gå några gånger. idag köpte jag bara huvudvärkstabletter. det kan vara bra att ha. men jag fick ingen orange burk :( det är en tråkig vit burk haha. sen fixade vi så jag har något kort som gäller i den affären, förstår det inte riktigt just nu. på kvittot står det "here is your Extra Bucks reward for having Advil: $1.00 Extra Buck" och sen en streckkod. så jag tror att jag ska visa upp den nästa gång jag handlar och få det en dollar billigare? aja får nog fråga om hur det där funkar..

Kommentarer
Postat av: Cathrin

*hehehe... inte lätt att förstå alla knepiga system =)



Skönt med en affär som e lite närmare än den andra, nästan som från kvarnarp t stan juh =) Synd attd et inte bidde ngn orange burk bara.. men det hinsn kanske med ;)



Kraaaaaaaaam gumman!

2010-02-26 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0