en jobbvecka avklarad!

idag har jag jobbat i en vecka! det har gått bra tycker jag :) har fått min första lön idag också, så nu har jag ungefär 400 dollar i kontanter, ska försöka fixa med mitt social security card och bank-konto nästa vecka så jag slipper alla kontanter.

idag har jag iaf jobbat från 8ap-1pm, efter det gick jag ut på en liten promenad på 1h40min till affären och tillbaka. imorn ska jag nog träffa två tyska au pairer som bor här i närheten. sen är jag ledig på måndag också. najs naaaajs!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Skönt med lite egentid o lite ledigt. Roligt att träffa andra au-pairer också, träffa lite egna vänner att snacka lite skit o beklaga sig inför o utbyta erfarenheter =)



Ha det så gott gumman =)=)=)

2010-02-21 @ 08:03:11
Postat av: mamma

Härligt m lite kontanter. Försöker skicka lite bilder till din mail, men internet är helt kasst idag...Kram kram

2010-02-21 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0