4 Dagar kvar

jag har fortfarande inte fattat att jag ska åka till usa om 4 dagar och vara borta ett helt år! men det händer och jag borde nog börja tänka på packningen snart. 23 kg. ett år. jag får inte ihop det. får ju ha 8 kg i handbagaget också. det det går fortfarande inte ihop. 23 kg var så mkt jag hade med mig till kreta för en vecka! men jag kan nog klara mig. synd bara att allt väger något. jag kanske ska ge mig ut i garaget och börja uppfinna något som förminskar molekylerna i mina saker, och därmed storleken och vikten. men då måste jag ju uppfinna en molekyl-förstorare också. och det lär jag nog inte hinna med, så jag får strunta i det ^^



Igår träffades jag, ida och marika en sista gång innan jag åker iväg. det var trevligt :) vi åt på coco thai, hyrde film, käkade godis och pratade. filmen var värdelös. sen var vi trötta och klockan var tio. sen började vi prata hund, djurvårdare som vi är, och helt plötsligt var klockan 12. och det var inga roliga vägar ute kan jag ju säga, jag körde i 30-40 på vägen hem till marika haha så det tog sin lilla tid. sen när jag hade lämnat av henne och kom ut på stora vägen var inte den så mkt bättre, mellan 60-70 låg jag i på den vägen. sen kom jag hem och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0