3 dagar kvar...

nu är det bara tre dagar kvar. men egentligen är det bara två dagar kvar, imorgon och på söndag. jag är inte nervös än. jag är konstig. jag har inte börjat packa än, som sagt, konstig. jag är inte klar med mitt pre- departue project än. men jag har inte mycket kvar på det. jag ska typ skriva om familjen och området de bor i. det är det svåraste med tanke på att jag inte vet så mycket om dem eller området. har lite kvar att skriva om David också.

imorgon är det familje-dag som gäller. vi ska bowla, laga pizza tillsammans och spela spel och lite så. det ska bli kul. sen på söndag kommer jag nog bara springa omkring som en liten panik-katt och börja packa. nu ska jag se om jag orkar skriva lite mer i mitt PDP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0